حذف ویروس شورت کات
حذف ویروس شورت کات
نوشته شده در دو شنبه 1 تير 1394
بازدید : 325
نویسنده : two

 USB میانبر ویروس حذف یک برنامه قابل اعتماد است که شما را قادر به بازگرداندن آسیب های ناشی از ویروس میانبر بر روی هارد USB خود را یا بر روی کامپیوتر است. نرم افزار اجرا می شود در خط فرمان و اجازه می دهد تا شما را به درایو مورد نظر، پس از آن را قادر می سازد اسکن دیسک است.

ابزار بسیار سبک وزن و برای از بین بردن ویروس میانبر
 
USB میانبر ویروس حذف یک ابزار ساده است که تنها نیاز شما را به این نامه مربوط به درایو شما مایل به اسکن است. این نرم افزار به راحتی می توانید آسیب های ناشی از ویروس میانبر شناسایی، اگر چنین وجود دارد و بازگرداندن پوشه ها به حالت اصلی خود.
 
این ویروس میانبر قطعه ای از نرم افزارهای مخرب است که می تواند آیکون های پوشه ای را میانبرهای به نوبه خود، مسدود کردن دسترسی شما به محتویات ذخیره شده در است. USB میانبر ویروس حذف به راحتی می توانید به عقب این وضعیت، بازگشت پوشه به حالت اصلی خود و اعطای شما را به آنها دسترسی داشته باشید یک بار دیگر. این ویروس میانبر است که به راحتی منتقل می شود و می توانید هر درایو فقط با باز کردن یک پنجره USB آلوده می کند.
 
عامل از خط فرمان
 
USB میانبر ویروس حذف باز می شود در خط فرمان است و بسیار آسان برای استفاده. همه شما نیاز به انجام نوع در نامه ای از درایو شما مایل به اسکن است. این نرم افزار می توانید تعیین اینکه آیا یا نه درایو با حرف خاص وجود دارد و بی درنگ اطلاع رسانی در مورد آن می توانید آن را پیدا کند.
 
با بازگرداندن پوشه به حالت اصلی خود، میانبر USB ویروس حذف همچنین دسترسی شما به داده هایی را که پنهان شده بود اعطا می کند.
 
حفاظت و درایوهای USB تمیز با یک کلیک ماوس
 
USB میانبر ویروس حذف می کند دخالت کاربر نیاز ندارد، به جای آن، همه شما نیاز دارید این است وارد مسیر شما نیاز به تمیز کردن. این نرم افزار سبک و تخصصی در از بین بردن ویروس منحصرا میانبر از درایوهای USB و یا از کامپیوتر شما می باشد. همچنین می تواند به راحتی بازیابی اطلاعات پنهان است.
 

لینک








کدکیبوردبرایوبلاگ

:: برچسب‌ها: حذف ویروس شورت کات , حذف ویروس شورت کات ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: